familieweekend-2015-editie-8.reismee.nl

2 weken!

Hoi lieve familie,

Hier weer een update over ons familieweekend dat over een kleine 2 weken van start gaat. Het gaat nu echt opschieten en bijna zijn we klaar met de voorbereidingen. De boodschappenlijst is gemaakt (ben benieuwd wat de kassobon aangeeft haha) wat een lijst zeg!

Wink

We hebben nog wat vragen voor de lunch onderweg, omdat we willen dat mensen die geen boter op hun brood eten en mensen die wel boter op hun brood eten krijgen wat ze willen vragen we degenen die GEEN boter op bolletjes of krentebolletjes wilt dit even door willen geven. Alvast dank!

Kiss

Verder willen we een beroep doen op een aantal mensen met betrekking tot de koffie en thee voor onderweg tijdens de lunch. Wie heeft er nog een koffiezetmachine waar je gewoon een pot koffie mee kan zetten? Dat is in deze tijd van eenkopsmachines nog best een uitdaging haha. We dachten aan 3 koffiekannen. Willen de vrijwilligers zich aanmelden? Rita neemt een kan heet water mee voor de thee en graag nog 1 vrijwilliger voor nog een kan heet water.

Ter informatie: er zijn dekbedden en kussens aanwezig en ook hebben we voor iedereen een linnenpakket gehuurd zodat dat niet zelf meegenomen hoeft te worden. Nog wel een verzoekje, kan elk gezin 2 theedoeken en 2 keukendoeken meenemen? Alvast dank.

In verband met budget redenen het volgende: we hebben natuurlijk voldoende middelen om genoeg diverse soorten bier, wijn en limonade te kopen, echter willen we vragen als mensen sterke drank willen drinken dit zelf mee te nemen.

Op donderdagmorgen 14 mei verzamelen we om 09.30 bij Co en Carla alwaar de informatie met betrekking tot de route en het programma zal worden uitgedeeld. Na een kopje koffie of thee is de bedoeling dat we rond 10.30 op weg gaan naar ons familiehuis in de Belgische Ardennen.

Na wat stress, omdat de eigenaar aan het verbouwen was geslagen en we vreesden dat het niet op tijd klaar zou zijn, en 2 bezoeken aan de locatie hebben we nu wel een gerust gevoel

Smile
Trouwens de vrouw van de eigenaar was ook flink aan het stressen, toen wij het 2e bezoek brachten stond zij nog een badkamer te witten. Het bleek allemaal wat meer werk te zijn dan ze zelf hadden verwacht. Inmiddels zullen ze min of meer wel op apegapen liggen
Wink

Wij hadden in het vorige verhaal gevraagd of de acts doorgegev en kunnen worden voor 01-05-2015. Dit is niet perse nodig (misschien hebben jullie nog geen idee wat je wilt doen haha) De organisatie zal op donderdag navragen wat de act gaat worden en de volgorde bepalen, als er mensen zijn die beslist na de pauze willen optreden kan je dat aangeven dan.

De laatste update zal verschijnen in de week van vertrek.

Groetjes van de organisatie

Kiss

leuk leuk leuk

Wat leuk leuk leuk leuk leuk

Carla

Voor beddengoed is gezorgd. Denken jullie er wel aan om zelf handdoeken mee te nemen?

Pipo

Sapperdeflap wat leuk, zin in!

Roodkapje

Kan niet wachten ,heb er zin in