familieweekend-2015-editie-8.reismee.nl

Winnaar puzzel is ...... Laura

Hoi lieve allemaal,

Hier weer een update over de voortgang. De puzzel was een succes, iedereen heeft de oplossing goed geraden, was ook de bedoeling haha, dus voor allen alvast 1 punt op de scorelijst.Proficiat!

Maar de eerste die de oplossing mailde krijgt 1 punt extra voor het team. De winnaar is Laura, gefeliciteerd, werkelijk ongelooflijk snel gedaan. Om 20:01 was de mail binnen, gevolgd door de mail van Leroy om 20:04 en als derde de mail van Cindy om 20:05. Heel goed.

Smile

Verder wil ik de teamcaptains vragen om de teamnamen door te geven zodat de scorelijsten gemaakt kunnen worden. Ik heb totnutoe alleen van teamcaptain Erik de teamnaam ontvangen.

Het familieweekend begint nu echt goed te leven en we hebben er zin in. De organisatie komt nu geregeld bij elkaar om allerlei zaken door te spreken en er zit schot in de zaak, spellen zijn in ontwikkeling en over het eten wordt ook reeds nagedacht, niet onbelangrijk!

We hopen dat jullie allen er ook al zin in krijgen. De bonte avond staat als vast onderdeel van onze familieweekenden ook weer op het programma. Alles kan en mag opgevoerd worden. Er zijn wat wijzigingen hoe we de bonte avond organiseren maar dat wordt nog uitgelegd in het volgende verhaal.

Groeten van de organisatie

Wink

Reacties

Reacties

Jack

Leuk! Hebben er zin in en Sanne leert me alle stapjes en Daphne bepaald mijn kleding....dus wordt een beetje eng denk ik ????

Knakworst

Ardennen! Heel erg leuk! Ik dacht dat je de brief pas om 20:00 uur mocht openmaken, dan lijkt me 20:01 niet echt haalbaar? Strafpunten!! Haha

Broodje Bal

Niet zo jaloers doen hoor ze is gewoon slim.????????????

#6

Gefeliciteerd Laura!
Maar zou ik ook extra punten krijgen als ik vertel waar we precies heen gaan? Dus de plaats en het huis? Want na deze puzzel weet ik zeker dat ik het weet ^^

Heb er al zin in!

Laura

Jeeeeeeeeeeeej! Oefening baart kunst! ^^
Komen al die honderden puzzelboekjes die ik de afgelopen jaren heb gemaakt toch nog van pas :D
Leuk!

De organisatie

Ben nu al benieuwd naar jullie act Jack haha. @ #6 nog niet zeggen hoor, misschien dat anderen ook nog aan het zoeken zijn gegaan :-) al is het inderdaad niet zo heel moeilijk meer.

Kweenie

Zeg dan maar waar het is, hoef ik niet te zoeken ook

Broodje Bal

Ik laat mij verrassen. Das leuk joh.

Kweenie

Weet iemand al waar het is ik nog niet.
Een verrassing voor degene die het mij wil vertellen

Ali-baba

Weet iemand waar ik 40 rovers kan vinden voor mijn act?

1 van de veertig rovers

hallo Ali baba, dat weet ik wel, wat schuift het haha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!