familieweekend-2015-editie-8.reismee.nl

Bonte avond

Hallo lieve familie,

Hier weer een update, nog een kleine 2 maanden en dan gaan we weer op pad voor editie nummer 8 van onze traditie. Inmiddels heeft het programma vorm gekregen en het draaiboek is gemaakt. Nog wat puntjes op de i en dan nog wat stressen de laatste dagen, dat hoort erbij haha en kunnen we gaan.

Een aantal leden van de organisatie gaan 25 maart een bezoek brengen aan de locatie om met eigen ogen te zien of we krijgen wat de website beloofd :-)

Hier horen en zien jullie daarna meer van. Nu even een mededeling over de bonte avond. We verklappen vast dat die gepland staat op vrijdagavond i.p.v. de gebruikelijke zaterdagavond. We gaan er ook weer een teamelement inbrengen zodat ook met de bonte avond wat punten te verdienen zijn voor het team. Hiervoor hebben we een jury aangesteld. Het puntensysteem laten we tzt weten aan jullie. Het is niet de bedoeling om een winnaar van de bonte avond uit te roepen maar de punten tellen mee voor het totaal.

Dit om jullie te motiveren alles uit de kast te trekken om punten te verdienen voor jullie team. Voor alle duidelijkheid de acts hoeven natuurlijk niet te bestaan uit uitsluitend leden van je team.

Om vervelende wachttijden tussendoor te vermijden hebben we besloten dat er 1 pauze van 20 minuten wordt ingelast om degene die 2 acts doen de tijd te geven zich voor te bereiden. Dat betekent dat iedereen in zijn of haar kostuum aantreed als de avond begint. Je mag jezelf bedekken met een laken of zoiets als je liever niet wilt dat de familie je kostuum ziet :-) We zijn nu al benieuwd wat er allemaal voorbij zal komen. Heel veel succes met de voorbereiding.

Graag willen je van jullie voor 1 mei de gekozen acts binnenkrijgen en welke muziek je daarbij wilt horen. Dit kan je mailen naar rita.tijsinger@casema.nl

Het begint te kriebelen en we krijgen er als organisatie ontzettend veel zin in.

Co en Carla mailen deze aankomende week de inventarisatielijst met wensen voor het ontbijt. Laat weten wat je graag wilt eten voor het ontbijt en dan staat het voor jullie op tafel.

De groeten van de organisatie.