familieweekend-2015-editie-8.reismee.nl

Update Familieweekend 2015

Hallo mensen,

Allereerst van de organisatie de allerbeste wensen voor 2015! Veel geluk en gezond toegewenst en natuurlijk ook veel gezelligheid.

De kerstdiners en oliebollen zijn er hopelijk weer afgetraind haha en kunnen we ons nu echt gaan richten op ons familieweekend in het prachtige familiehuis in .................

We hebben gehoord dat er druk wordt gezocht door de teams naar een leuke naam, kleur en/of outfit. Indien jullie dit voor elkaar hebben graag een mailtje naar Rita met daarin de naam en eventuele andere bedachte kenmerken van je team. Mail naar rita.tijsinger@casema.nl

Ergens volgende week ontvangen jullie van Carla een mail met daarin de vraag of je een keuzeformulier wilt invullen met betrekking tot ontbijtwensen. Het lijkt ons handig in verband met de inkoop en om tegemoet te komen aan wensen om dit van te voren te weten.

Tussen nu en 2 weken ontvangen jullie een mail van Rita met daarin een raadsel. Met het oplossen van het raadsel kun je punten verdienen voor je team.

Het is de bedoeling dat je het antwoord terugmailt naar Rita zodat precies duidelijk is wie van jullie de eerste was die het heeft geraden. We geven punten aan alle teams die het raadsel goed hebben opgelost. Natuurlijk de meeste punten aan het team die als eerste het goed heeft opgelost en de minste punten aan het team die het goed maar als laatst heeft opgelost.

Niet goed opgelost geen punten dus. Rita mailt ruim van tevoren een vooraankondiging wanneer het raadsel via mail wordt verzonden zodat iedereen weet wanneer het precies beschikbaar is.

Als jullie een suggestie of tip willen geven post dan een reactie op deze site en kijken wij wat we ermee kunnen doen.

Eerste echte foto's van ons huis volgt.

Fijne zondag en tot mails.

Groetjes van Co, Carla, Rita, Suus en Zakariae