familieweekend-2015-editie-8.reismee.nl

Famlieweekend 2015 was geslaagd!

Hoi lieve familie,

Het zit er alweer bijna een maandje op, ons familieweekend 2015. Wat was het leuk en gezellig.

Wij denken, ook naar aanleiding van de feedback van jullie, dat het familieweekend weer geslaagd was zoals altijd het geval is. Natuurlijk zijn er altijd wel wat puntjes van verbetering te bedenken maar al met al was het superleuk. Het weer viel ook reuze mee, de spelletjes waren leuk en de locatie prima, vooral de vaatwasser haha en natuurlijk de BBQ inspanningenn van Jack, dank daarvoor

Laughing

Het valt altijd weer op dat wemet de huishoudelijke klusjes met zijn allen de schouders eronder zetten, fantastisch.

De Green Hoppers nomaals van harte gefeliciteerd met de overwinning

Laughing

Terugkijkend kunnen we concluderen dat het organiseren idd veel tijd kost, je beter vroeger dan later kan starten met de voorbereidingen haha, maar dat de beste creatieve ideeen toch komen onder lichte druk

Tongue Out
dus nieuwe organisatie heel veel succes maar weer.

Heel hartelijk dank allemaal voor de gezelligheid en tot de volgende familieweekend 2017 die wordt georganiseerd door Niels, Leonie, Jack en Cindy.

Hieronder nog een globaal overzicht van de uitgaven, altijd handig voor de volgende organisatoren

Wink

6.220,85 6.220,85
Subtotaal 53,65
Restitutie waarborg rolstoelen 50,00 nog te ontvangen
Totaal overgebleven bedrag 103,65

PS we gaan van het overgebleven bedrag ook nog de groepsfoto voor iedereen bestellen dus het bedrag wordt wat lager!

Groetjes van de organisatie

Cool

Kermit

Rita, Carla, Suzanne, Co, Zakaria, hartelijk dank voor het organiseren van dit fantastische weekend.
Het was weer top.
Leonie, Cindy, Niels en Jack heel veel succes en plezier tijdens het organiseren van het volgende weekend.
Ik heb er nu al weer zin in, kwaaaaaaaaaaaaaaak!

jack

Het was Super geslaagd! Leuk georganiseerd met leuke activiteiten. Complimenten!

Op naar het volgende weekend!

Door

Het was een super weekend , aan alles gedacht , aan jongere en oudere deelnemers chappo organisatie ????