familieweekend-2015-editie-8.reismee.nl

BELANGRIJK

Hoifamilie,

Vanmorgenis een mail (van Rita)uitgestuurd als bijlage de gerechten van het restaurant waar we zaterdagmiddag 16 mei 2015 gaan lunchen. i.v.m. de voortgang is besloten dat we de bestelling vast doormailen. Dit i.v.m. de beschikbare tijd die we hebbben vanwege geplande activiteiten.

NB er is voldoende budget dus schroom niet het duurste gerecht te kiezen als dat is wat je lekker lijkt

Wink

Willen jullie dit uiterlijk morgenavond (zondag) aan mij mailen? Mijn mail adres is Rita.tijsinger@casema.nl alvast dank hiervoor

Smile

In het vorige verhaal is al bekend gemaakt dat vanuit de organisatie geen sterke drank anders dan bier, wijn wordt meegenomen. Als je dus sterke drank wilt drinken niet vergeten zelf mee te nemen. Voor alle zekerheid nog eens herhaald om teleurstellingen te voorkomen dat je niet jefavoriete drankje kunt drinken.

Ik weet niet meer helemaal zeker wie er koffie/heet water mee zou nemen voor onderweg.

Klopt het dat Frieda en Tonnie en Hans Koffie zetten voor onderweg? En Rita en Door een kan Heet water voor de thee?

Alvast dank.

Groetjes van de organisatie

Smulpaap

Ja lekker maar is er ook een nederlandse menukaart?
Vol au vent?? Civet de dinde?? Suprême de pintadeauà l’orval?? ????????

Hongerlap

Dit heb ik kunnen ontcijferen:
1. Spaghetti Bolognese
2. Gehaktballetjes in tomatensaus met friet
3. Kippenragout met friet
4. Kip, patat en appelmoes
5. Aardappelgerecht uit Ardennen.
6. Soort chicken tonight
7. Stoofpotje kalkoen
8. Varkensvlees met curry
9. Varkensvlees Ardennen
10. Steak met keuze saus: champignon peper/ provinciaal
11. Geen idee
12. Soort tapas met brood en boter( worst, ham, etc)

Hongerlap

Weet iemand wat #11 is??

Laura

Nummer 11 = Parelhoenborst met Orval kruiden

Rita

Dank je wel hongerlap. Super dat je het hebt vertaald????

Rita

Ook dank aan Laura x